Veelgestelde Vragen

Producten 💼

Mijn ONYX product vertoont gebreken. Wat moet ik doen?

Dat is niet mooi om te horen 👎. Wij lossen graag je problemen op. Voor vragen en gebreken verwijzen we je graag naar ons contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact me je op.

Kan ik de producten van ONYX in het buitenland bestellen?

Wij bezorgen onze producten in Nederland en België vanaf 50 euro geheel gratis. Wil je één van onze producten laten bezorgen buiten Nederland of België? Stuur dan een mail met productvoorkeur en afleveradres naar:
info@onyxjourney.nl

Kan ik mijn bestelling wijzingen?

Nee, dat kan helaas niet. Nadat je de bestelling bij ons hebt geplaatst kan de bestelling niet meer gewijzigd worden. Je kunt de bestelling wel kosteloos retourneren. Wil je een product retourneren? Klik dan hier

Hoe werkt het TSA-slot op mijn ONYX koffer?

Wij krijgen veel vragen over het installeren en gebruiken van het TSA-Slot. Wij hebben daarom een uitleg/gebruiksaanwijzing gemaakt waarop alle informatie te vinden is. Klik HIER

Retourneren 🔙

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat kan. Je kunt je bestelling binnen 30 dagen kosteloos retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?

Ga naar retourneren en volg de stappen. Wij zorgen dat je een retourformulier binnen 2 werkdagen ontvangt.

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Je kunt je voorstellen dat de artikelen niet geretourneerd kunnen worden als:

  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • U kunt het product niet meer retouren als het retourtermijn van 30 dagen is verstreken

Bezorgen & bestellen 🚚

Waar is mijn ONYX pakket?

Je kunt jouw bestelling door middel van de meegestuurde track & Trace in de gaten houden. Heb je deze mail niet ontvangen? Stuur dan een mail naar info@onyxjourney.nl

Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wacht nog even rustig af. Het kan misschien zijn dat jouw bestelling in meerdere pakketjes geleverd wordt. Mis je een onderdeel van je product? Stuur dan een mail naar info@onyxjourney.nl. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op. 💪

Garantie & Klachten 🖊️

Heeft u garantie op een ONYX product?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. *Echter geven we extra garantie wanneer de u het product registreert. Klik hier

U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.

Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Heeft u klachten over één van onze producten?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onyxjourney.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat moet ik doen als mijn koffer beschadigd is?

Onze koffers zijn uitsluitend gemaakt van de beste materialen. Desalniettemin gebeurt het helaas soms dat er een breuk ontstaat bijvoorbeeld door een val van een bepaalde hoogte. Wij informeren je graag verder. klik hier

Heb je een andere vraag over 1 van onze producten? Neem dan contact op door middel van het onderstaande contactformulier